ייעוץ אירגוני

ייעוץ אירגוני

מהו ייעוץ ארגוני? 


ייעוץ ארגוני הינו תהליך מתוכנן ומערכתי של התערבות, אשר מטרתו היא לעזור לארגונים לפתח את הפוטנציאל שלהם ולשפר את האפקטיביות הארגונית לצורך השגת מטרותיהם.
עבודת הייעוץ שונה מארגון לארגון ותלויה בצורך הספציפי של כל ארגון, ביעדים העומדים לפניו, בשלב ההתפתחות הארגוני ובאנשים המרכיבים אותו.

עבודת היועץ הינה לאתר את חוזקות הארגון ואת חולשותיו, ולהביא לניצול מקסימאלי של המשאבים הקיימים בתוכו.

תהליך הייעוץ הארגוני מתייחס לשלושה פרמטרים עיקריים:  

הארגון – לדוגמא: שיפור תהליכי עבודה, הגדרת החזון והיעדים, ניהול השינוי 
הקבוצה – לדוגמא: ניהול ממשקים, תהליכי בניית צוות ופיתוחו
העובד – לדוגמא: פיתוח מיומנויות וכישורים בקרב הדרג הניהולי על רמותיו השונות ובקרב העובד הפשוט (בעזרת סדנאות מיומנויות , תהליכי פיתוח מנהלים, ואימונים אישיים)

אשמח לתרום מניסיוני בארגונים מעולמות תוכן שונים, מגדלים שונים ובעלי צרכים שונים לטובת ייעוץ ופיתוח הארגון שלך והצעדתו קדימה.

צור קשר
Share by: